صحت ویدئوی پسماند اسیدی در منطقه گچین بررسی شد: 

مدیرکل محیط زیست استان: ویدئو منتشرشده مربوط به سال گذشته است 



بوی بسیار آزاردهنده ناشی از پسماند اسیدی یا گوگردی موضوعی بود که مخاطبان صبح ساحل طی ارسال ویدیویی عنوان داشتند این بوی بسیار بد در محدوده دهستان گچین از توابع بندرعباس و در مسیر معادن خاک سرخ ‌احساس می شود. انتشار این بو به‌قدری زیاد است که حالت تهوع ایجاد می‌کند. ولی به گفته مدیر کل محیط زیست هرمزگان  این ویدیو مربوط به امسال نیست. اما  بررسی وجود بوی ناخوشایند در پیرامون  روستاهای  گچین و نواحی منطقه  ادامه دارد و پس از تحقیقات، حصول نتیجه آن اطلاع رسانی می شود.
 
حبیب مسیحی تازیانی در گفتگو با صبح ساحل درباره ویدیو منتشر شده اظهار کرد: زمستان سال گذشته، با اعتراض ساکنین اطراف کشتی سازی به دلیل انتشار  بوی مشمئز کننده ، همکاران ما پس بررسی منطقه  در کوه های خاک سرخ منتهی به شمال کشتی سازی ،مقداری مواد نفتی حاوی ترکیبات اسیدی و گوگردی  یافتند.
وی ادامه داد: پس از علت یابی  و محصور  محدوده مورد نظر به خاطر عدم نفوذ مواد نفتی به اطراف،  تمام پسماند مربوطه جمع آوری شد و در جایگاه مجوز دفن شد. 
مسیحی تازیانی ساطع  منبع انتشار بوی ناخوشایند را مربوط به یک منبع خاص ندانست و معتقد است  این مواد نفتی چندین منشأ دارد که مربوط به مراکز صنعتی و آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از فعالیت‌های آن‌ است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها